Adres do e-doręczeń złożenie wniosku na czym polega? Jak złożyć wniosek o zgłoszenie adresu do e-doręczeń?
E-doręczenia jest usługą umożliwiającą sprawna wysyłkę, odbiór i przechowywanie korespondencji online. Warto tutaj zaznaczyć, że wiadomość wysłana przy pomocy tej usługi ma taki sam skutek prawny jak list polecony z potwierdzeniem odbioru.
Adres do e-doręczeń złożenie wniosku jest możliwe wyłącznie dla osób, które posiadają profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny pozwalające potwierdzić tożsamość na dokumentach wysyłanych drogą elektroniczną.
Warto zaznaczyć że wniosek muszą podpisać elektronicznie osoby uprawnione do reprezentacji przedsiębiorcy lub pełnomocnik, który ma umocowanie do złożenia wniosku.
Terminy:
- dla przedsiębiorców zarejestrowanych w KRS przed 5 lipca 2022 r. – od 1 października 2022 r.
- dla przedsiębiorców zarejestrowanych w CEIDG – od 1 października 2026 r.
Adres do e-doręczeń złożenie wniosku z naszą pomocą to prosta i bezpieczna procedura. Pomożemy w dopełnieniu tego obowiązku.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.
— PRZESUNIETO TERMIN WEJŚCIA W ŻYCIE OBOWIĄZKU DOTYCZĄCEGO ADRESU DO E-DORĘCZEŃ
O nowy terminie poinformuje Minister do spraw informatyzacji w wystosowanym komunikacie.